老友,
 
我都唔知道應該講咩好了...
 
總言之, 你要人有人, 你要蒲陪你蒲, 你要飲陪你飲, 你叫玩咩都OK, 雖然本小姐2007年先有假放, 但呢D時候你話點咪點囉, 唔知道你今晚傾成點, 但某程度我對你既了解都係...傾唔埋欄, RIGHT?
 
你記住我講既野啦, 男人! 個個都係咁既樣, 感情個個開始果陣一定SWEET SWEET既, 日子耐O左, 咩野都歸零, 只在於兩個人既溝通,相處, 忍讓, 但絕對不能委屈自己, 當大家連講都唔想講, 間屋只係多個個人準時收工返到屋企, 相對無言既時候, 係時候放手架喇...
 
唔知你明唔明我想講咩呢, 我絕對唔希望你地會分開, 我只係想你地兩個都好好溝通一下, 如果佢唔同你講既話, 就叫佢唔好講啦(連野都唔想同你講既人, 擺o係身邊做乜?), 執埋包袱走啦, 帶埋D魚呀, 狗呀走喎...
 
自己都唔愛錫自己又點會有人愛錫你呢! 記住, 你永遠都唔會一個人傷心, 因為有我地, OK? 有咩需要打比我啦, 24小時stand by~~ over!!!
 
P.S. 大個女架喇, 如果係愛呢個人既話就好好將心底既說話徹徹底底攤開黎解決啦, 否則, 自己辛苦架咋...
arrow
arrow
    全站熱搜

    靜 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()