close

張戎既《鴻— 三代中國女人的故事》(英文版譯名:”Wild Swans – Three Daughters of China”)係我7年前睇既一本好書. 呢本係我睇有關慰安婦既第一本書。我想藉撰此文推介比喜歡看書既朋友! 睇呢本書時, 我流o左唔少眼淚, 更加感覺我生於呢個年代既幸福, 每一次想起一本好睇既書, 呢本書係芝琪睇既十大好書之一! 近年有李碧華寫既煙花三月, 但都是"鴻"比我既震撼強烈很多, 你們如果有時間, 不妨到圖書館借呢本書睇下, 由其係女性, 睇完妳會覺得現在自己有幾幸福囉!

本來答應自己11時關電腦, 但又...唉!!! 夠鐘上床瞓覺~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    靜 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()